.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل دفتراجتماعی فرهنگی استانداری مازندران عنوان کرد:
فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران/ تشکیل خانه تشکل های مردم نهاد توسط دولت
مدیرکل دفتراجتماعی فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه بیش از۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران فعالیت می کنند ،گفت: تشکیل خانه تشکل های مردم نهاد استان قدم بزرگ دولت برای ساماندهی انجیوها و تشکلهای مردمی بوده است.

به گزارش شمال نیوز، عیسی طوسی چهارشنبه درحاشیه برگزاری کارگاهای آموزشی رایزنی ،ترویج و حمایت گری در سازمان های مردم نهادکه در هتل اسرم ساری به مدت دوروز برگزار می شود، اظهارداشت: بیش از ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران فعالیت می کنند که این کارگاه ها به منظورتوانمند سازی و حمایت از انجمن ها و سازمان ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تشکیل خانه تشکل های مردم نهاد استان قدم بزرگ دولت برای ساماندهی انجیوها و تشکلهای مردمی بوده است افزود: بسیاری از سازمان های مردم نهاد فاقد آموزش های لازم برای گسترش فعالیت های خود هستند و بسیاری از انجیوها هم فعالیت قابل قبولی ندارند.

مدیرکل دفتراجتماعی فرهنگی استانداری مازندران هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را توانمند سازی و آموزش انجمنهای مختلف در حوزه های اجتماعی ،فرهنگی و زیست محیطی که دارای مجوز هستندعنوان کرد و گفت: آموزش رایزنی، ترویج و حمایت گری دولت دردستورکاردفترامورسازمان های مردم نهاد وزارت کشور است.

طوسی تصریح کرد:با تشکیل خانه تشکل ها همت جهادی صورت گرفته است تا انجمن های فعال و نیمه فعال از یکدیگر تفکیک شده و در نهایت مجوز انجمن های نیمه فعال و تعطیل باطل خواهد شد.

کارگاهای آموزشی رایزنی،ترویج و حمایت گری در سازمانهای مردم نهادبه مدت دو روز چهارشنبه و پنج شنبه در هتل اسرم ساری باهمکاری دفتر امور سازمانهای مردم نهاد وزارت کشورو دفتر اجتماعی فرهنگی مازندان برگزار می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.387 seconds.